Aktualności

Uczestnicy konferencji Polish Business Meeting poznali kierunki rozwoju dla własnych firm

15 maja 2015 był znaczącym dniem dla Polish Business Club. Zgodzi się z tym każdy, kto uczestniczył w pierwszej konferencji pt. Polish Business Meeting, Kierunki rozwoju dla małych i średnich przedsiębiorstw. Hotel Windsor w Jachrance wypełnił się ponad setką osób. Zebrani przedstawiciele MŚP mieli okazję zdobyć narzędzia sprawnego działania, również na rynkach międzynarodowych.

Relacja z II Kongresu eHandlu

10 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się drugi Kongres eHandlu – spotkanie praktyków e-commerce. Organizowana przez Fundację Polak 2.0 impreza ma na celu wymianę doświadczeń i omówienie trendów, jakie wpłyną na internetowych sprzedawców i ich klientów w ciągu najbliższych miesięcy. Z raportu opublikowanego przez Ecommerce Europe wynika, że obroty w eHandlu w regionie Europy Wschodniej w ubiegłym roku osiągnęły około 23 miliardów euro.

Udany BusinessLunch w całkiem nowej odsłonie

Goście, którzy przyszli na spotkanie otwarte 26 lutego, reprezentowali wiele różnych branż. Nie zabrakło więc wielu ciekawych prezentacji usług, co bez wątpienia miało przełożenie na późniejszą efektywność nawiązywania relacji. Wszystkie naturalne ludziom blokady, takie jak stres czy trema, wyłączyły się automatycznie i, tak jak zawsze, mieliśmy do czynienia z rodzinną atmosferą!

Certyfikat BDO nowym Partnerem Polish Business Club

Certyfikat BDO jest jedną z nielicznych firm specjalizujących się w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Działalność nasza skupia się na przeprowadzaniu audytów, ocenie spełnienia wymogów ustawowych, wydawania certyfikatów, prowadzeniu konsultacji, wydawaniu opinii i prowadzeniu szkoleń z tego zakresu. Jesteśmy zespołem prawników i radców prawnych posiadających bogate doświadczenie i wiedzę w tej dziedzinie.

Weź udział w konkursie i przyjdź na szkolenie za darmo

Masz szansę nauczyć się, jak przekonywać do siebie klientów, pozyskiwać cenne rekomendacje oraz prawidłowo zarządzać sobą w wyznaczonym czasie. Te trzy rzeczy to klucz do sukcesu Twojej firmy, Twojej sprzedaży, Twoich działań marketingowych.

Dyskretny urok Twojej historii

Kobieta szła bardzo szybko. Jej nerwowe kroki odbijały się echem na pustej, mrocznej ulicy. Co chwila odwracała się za siebie, by dojrzeć twarz mężczyzny, który spokojnie za nią kroczył. Bezszelestnie stawiał długie kroki. Na twarz opadał mu ciemny kaptur, ale nawet z zamkniętymi oczami rozpoznałaby tę postać.