Wielu przedsiębiorców wie, że budowanie swojej firmy to niełatwe zadanie. Każdemu zależy na tym, aby jego brand był jak najbardziej rozpoznawalny na rynku, a biznes prosperował bez zarzutów. Wielu też skupia się przede wszystkim na dochodach firmy, a zapomina lub wręcz nie wie o kluczowej dla sprawy kwestii – własności marki.
Święta Wielkanocne kojarzą nam się zazwyczaj z wiosną, kolorowymi pisankami, mazurkami. Są to jedne z najbardziej przyjemnych chwil w roku, kiedy mamy chwilę odetchnąć od codzienności i zatrzymać się na chwilę, by spędzić czas z najbliższymi, żeby uśmiechnąć się ciepło do drugiej osoby, żeby spojrzeć na kwitnące jabłonie bez pośpiechu.
To była już II część wydarzenia "MAM START UP - czyli o biznesie dla prawników".
W niedzielne południe dzięki Akademii Soft Skills dla Prawników przyszli biznesmeni mieli możliwość wysłuchania wielu inspirujących prelekcji.
Jeden z paneli poświęcony był bardzo ważemu narzędziu, którym posługuje się polski biznes.
PRACOWITY JAK PRZEDSIĘBIORCA
Aż 31% przedsiębiorców nie było w ubiegłym roku w ogóle na wakacjach– wynika z badania przeprowadzonego przez Dom Badawczy Maison na zlecenie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców- a 18,8% przedsiębiorców było na nim zaledwie mniej niż 7 dni w roku.
Badanie potwierdza, że przedsiębiorcy są jedną z najciężej pracujących grup społecznych w Polsce.
W lokalnej gazecie i portalu internetowym Tygodnika Siedleckiego opublikowany został artykuł pod tytułem „East Business Club rozpoczął działalność, ale... Przedsiębiorcy mało zainteresowani” relacjonujący ostatnie spotkanie w Łukowie. Pragnę szczerze podziękować Panu redaktorowi Piotrowi Giczeli za wywołanie dyskusji na temat klubu East Business Club, który prowadzę od końca 2012 roku.
OGÓLNOPOLSKI PROGRAM MENTORINGOWO-SZKOLENIOWY DLA MŁODYCH PRZEDSIĘBIORCÓW
Jesteś początkującym przedsiębiorcą? Myślisz o założeniu własnej firmy?
Youth Business Poland to idealny program dla Ciebie!