Aktualności

Liczba przeszkód dla biznesu stale rośnie

Czarna Lista Barier 2014: Przeszkód dla biznesu jest już ponad 450

Jak co roku Konfederacja Lewiatan przygotowała raport dotyczący rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Okazało się, że na stworzonej liście pn. "Czarna Lista Barier", liczba przeszkód dla biznesu wzrosła aż o 43 przeszkody od ubiegłorocznego notowania. 

Wizytówka...to nasza wizytówka

Genezy wizytówek możemy doszukiwać się już w XV w. Pierwsze powstały tam, gdzie wynaleziono papier, czyli w Chinach. Urzędnicy w tym kraju byli zobligowani specjalnym dekretem do posiadania wizytówki z imieniem i nazwiskiem i zajmowanym stanowiskiem.

Bezpłatne spotkanie o Kapitale Marki!

Już 15 maja 2014 w godzinach: 13:30 - 15:30 nasz partner Kancelaria Brandingowa goodName dzięki uprzejmości firmy II Oddziału firmy Compensa organizuje spotkanie Kapitałem Marki. 

Zapraszam Ciebie Drogi Przedsiębiorco oraz Twoich znajomych prowadzących własne firmy. Jeśli znasz kogoś, kto prowadzi własną firmę przekaż mu proszę tę informację - na pewno na tej wiedzy skorzysta!

Nie przegap okazji! Warsztaty: Psychologia i techniki sprzedaży

Weź udział w kolejnym seminarium adresowanym do wszystkich właścicieli małych i średnich firm, kierowników sprzedaży i pracowników działów handlowych, organizowanym przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców!

BusinessLunch w znakomitej atmosferze za nami

Spotkanie otwarte klubu East Business Club Warsaw wyróżniło się niesamowitą atmosferą! BusinessLunch w Kafe Zielony Niedźwiedź zgromadził przedsiębiorców, którzy otwarci na nowe relacje i znajomości spędzili ze sobą czas w miłej atmosferze. Nasi goście pod wpływem pozytywnej energii, która zapanowała na spotkaniu wynieśli wiele ciekawych kontaktów i uśmiechu na resztę dnia.

Kancelaria Brandingowa GoodName Partnerem Polish Business Club

Wielu przedsiębiorców wie, że budowanie swojej firmy to niełatwe zadanie. Każdemu zależy na tym, aby jego brand był jak najbardziej rozpoznawalny na rynku, a biznes prosperował bez zarzutów. Wielu też skupia się przede wszystkim na dochodach firmy, a zapomina lub wręcz nie wie o kluczowej dla sprawy kwestii – własności marki.