Polish Business Club NIE przyniesie Ci korzyści, gdy:
- nie wypełniasz swojego profilu internetowego– wówczas Twoi potencjalni klienci nie wiedzą czym się zajmujesz więc nie mogą skorzystać z Twoich usług,
- nie zamieszczasz w profilu informacji kontaktowych – wówczas Twoi potencjalni klienci nie wiedza z kim mają się skontaktować i kto za co odpowiada w firmie,
- nie udzielasz rabatów – wówczas Twoi potencjalni klienci nie oszczędzają korzystając z Twoich usług,
- nie rekomendujesz żadnych firm z Klubu mimo, że z usług ich korzystasz – wówczas inni przedsiębiorcy nie rekomendują także i Ciebie,
- nie uczestniczysz w spotkaniach networkingowych połączonych z integracją – wówczas Twoi potencjalni klienci nie znają Cię więc trudno im z Tobą nawiązać współpracę,
- nie rozmawiasz z uczestnikami spotkania – wówczas nie masz okazji poznać swoich potencjalnych klientów,
- nie umawiasz się na dłuższe spotkania z osobami które poznajesz na oficjalnych spotkaniach – wówczas Twoi potencjalni klienci nie wiedzą dokładnie dlaczego mięliby skorzystać z usług Twojej firmy i nie mają okazji poznać Cię bliżej,
- jesteś osobą zgorzkniałą, wszystkowiedzącą oraz krytykującą wszystko i wszystkich.
Polish Business Club to narzędzie. Jak każde narzędzie – jest skuteczne, jeśli się go używa.