Lokalne

Jak profesjonalnie przeprowadzić rekrutację pracowników i odnaleźć wartościowe osoby?

Tajniki prawidłowo przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, doboru i odpowiedniego wyszukiwania kandydatów na stanowisko, techniki rekrutacyjne stosowane przez profesjonalnych rekruterów będą tematem najbliższego spotkania klubu biznesowego East Business Club!


Spotkanie rozpocznie się o godzinie 17.00 dnia 13 lutego 2014 roku w Restauracji Barbarossa w Siedlcach przy ulicy Starowiejskiej 12B.

Katarzyna SobolewskaPrelekcję poprowadzi Katarzyna Sobolewska, certyfikowana trenerka biznesu, właścicielka biura coworkingowego i firmy szkoleniowo-doradczej EURO+ w Siedlcach, wspierającej start'upy oraz wspomagającej osiąganie dojrzałości biznesowej.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się, na co zwrócić uwagę przeglądając CV kandydata i jak efektywnie przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną, by jak najwięcej dowiedzieć się o danej osobie. Na spotkaniu zostaną omówione również narzędzia rekrutacyjne rzadko wykorzystywane przez firmy w procesie doboru pracowników, a które warto zastosować nawet w małej organizacji, bo znacznie zwiększają szanse wyboru odpowiednich osób.Katarzyna Sobolewska

East Business Club

Prelekcja zorganizowana jest w ramach comiesięcznych spotkań klubu biznesowego East Business Club. Zajmujemy się organizacją wydarzeń networkingowych na których poszerzysz sieć kontaktów i otrzymasz praktyczną wiedze do natychmiastowego zastosowania w Twojej firmie. Łączymy ludzi w biznesie i poprzez biznes, wspieramy przedsiębiorców z małych i średnich miastach, aby również i oni mogli poszerzać obszar działalności.
Pomaganie członkom klubu w poszukiwaniu klientów na ich produkty i usługi w regionie, województwie i całym kraju!

Podczas spotkania każdy z uczestników będzie mógł zaprezentować siebie i własną firmę w 60-cio sekundowej prezentacji. Prosimy o zabranie około 20-30 wizytówek dla innych uczestników spotkania. Spotkanie ma swobodny charakter, jednak preferujemy strój biznesowy.
Udział w spotkaniu East Business Club kosztuje symboliczne 30 zł płatne podczas obowiązkowej rejestracji

Opłata pokrywa koszty wynajmu sali, cateringu i materiałów drukowanych, które otrzymasz na spotkaniu.